Знайомство з блогом


блог про гінекологію

Друзі! У мене є чудовий привід для знайомства і спілкування. Нарешті цей момент настав. І я з радістю повідомляю про створення свого професійного блогу! Сподіваюсь, що на цих сторінках ви обов'язково знайдете щось корисне і цікаве.

Важко собі уявити, скільки питань стосовно свого здоров'я хвилює сучасну жінку. На жаль, під час візиту до свого гінеколога часто не виходить з'ясувати все, що тебе турбує. В таких випадках можна звернутись до інтернету і знайти надзвичайну кількість інформації, але дуже суперечливої і не завжди компетентної. Тому основним мотивом для створення цього блогу стало бажання поділитися фаховими знаннями і власними поглядами, заснованими на світовому досвіді та принципах доказової медицини. У своєму блозі я буду висвітлювати питання гінекологічної ендокринології, контрацепції, профілактики жіночих захворювань, діагностики і лікування безпліддя та багато інших. Блог розрахований на широке коло читачів.

Буду вдячна за коментарі та запитання. Пропонуйте теми для обговорення, які вас цікавлять.

Коментарі

  1. Від душі вітаю з стартом професійного блогу! Чудова самостійна робота! В добрий путь! Щасти!

    Корисного контенту та великого кола читачів!

    Молодчинка! Так тримати! Успіхів!

    ВідповістиВидалити
  2. Величезне дякую Вам, вчителю!!! Окреме спасибі за натхнення!

    ВідповістиВидалити
  3. Шановна Юлія Володимирівна! Вітаю Вас з нагоди старту професійного блогу! Впевнена, що на цих сторінках буде тільки корисна і цікава інформація. Бажаю успіхів!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за добрі слова! Планів щодо майбутніх публікацій багато. Тепер коли у мене є блог, починаю їх реалізовувати.

      Видалити
  4. Анонім11.05.13, 13:30

    *
    Юлечка, прими мои поздравления с открытием персонального блога!

    Это необходимый инструмент не только для современного квалифицированного врача, но и для каждого человека! (может и я скоро соберусь с мыслями;)

    Надеюсь, что это станет очередным положительным витком в профессиональном росте!
    Жду отличные материалы и рекомендации!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Маю велику надію виправдати всі сподівання:)

      Видалити
  5. Анонім11.05.13, 21:49

    Шановна Юлю, я підписалася на блог. ждатиму постів про все-все, бо Ви дуже різнобічна і талановита людина. Щасливого старту і бурхливих обговорень! Щиро, Олена Чекан.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ваші слова мене дуже схвилювали. Мені надзвичайно приємно, що Вас зацікавив мій блог! Велике спасибі Вам, Олено, за побажання і підтримку:)))

      Видалити
  6. Від душі вітаю з стартом професійного блогу!
    Бажаю успіхів!
    Чекаю на корисну та цікаву інформацію.

    ВідповістиВидалити
  7. Вітаю! Чудова новина! Бажаю вдалого блоггінгу! :)

    ВідповістиВидалити
  8. Шановна Юлія Володимірівна! Знаючи вас не перший рік, як професіонала, дуже рада, що отримала можливість спілкуватися з вами і по інтернету. Нехай усі ваші плани збуваються! Чекаємо цікавих матеріалів!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибі! Тепер я відчуваю себе потрібною людству, як ніколи раніше:)

      Видалити
  9. Відповіді
    1. Дякую! Мені приємно приєднатися до нашої спільноти медиків-блогерів:)

      Видалити
  10. Поздравляю с началом работы в блоге! Ждем интересных материалов, начиная с подготовки к приему врача-гинеколога!

    ВідповістиВидалити
  11. Вітаю, буде цікаво читати як з точки зору пацієнта, так і з точки зору фахівця в охороні здоров`я)

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар